Søg i denne blog

onsdag den 23. maj 2012

Stille og rolig dag

Av av - min ryg, hofter og ben kunne bestemt ikke li' det jeg foretog mig igår og såmænd også dagen før!

Så i dag har jeg taget det stille og roligt, nærmest ikke lavet en dyt - men har da vandet potter - en halv kande af gangen, for at undgå belastning.
Nå ja, jeg har da også vasket sengetøj og fået det tørt udenfor - det er jo herligt - og det minder mig da lige om, at jeg hellere må hente det tøj, der endnu hænger ude :-)
Så har jeg siddet ude og strikket og gået en tur rundt i haven ca. hver ½ time - det er den rytme, der passer bedst for mit belastede kadaver.

Forhåbentlig er kadaveret bedrer i morgen, så jeg igen kan tage fat og så huske på, at det ikke skal være flere timer i træk, men lidt af gangen.

Nå det var det vasketøj, der skulle hentes ind :-)




1 kommentar:

  1. Alt med måde....husk at "lytte" til din krop :-)

    Jeg håber, du har det bedre imorgen tidlig

    Lene

    SvarSlet