Søg i denne blog

søndag den 22. april 2012

Fødselsdags tilbud

Hold da helt op - det er ikke så ofte, at vi drager afsted efter fødselsdagstilbud - men i formiddag tog vi altså til fødseldag i Rema 1000 - og det skal jeg da lige love for, der var mange andre, der også gjorde - vi stod i kø, bare for at få en indkøbsvogn og sandelig også for at få lov at betale :-)

Vi købte en del, som er kommet i fryseren - for at det kunne være der, så måtte vi hive en sæk okseben op, så nu ved jeg, hvad jeg skal lave i morgen - suppe, men det er også helt fint, for så kan jeg lige nå at få brugt de sidste porrer fra haven, inden de går til :-)

Jeg lod mig også lokke
Jeg kunne ikke stå for denne
den er fyldt med knopper og kostede kun 39 kr.

Gemalen blev også lokket, men det var ikke kun for 39 kr. - men for 895 kr..
Han har et eller andet med støvsugerer, han er simpelthen storforbruger af støvsugerer - og denne gang har vi altså fået en Nilfisk, det har vi aldrig haft før, så nu må vi se, om den er mere holdbar end de andre, vi har haft - der er i alle tilfælde en fordel ved den, mundstykket er ikke højere end det kan komme ind under vores sofa :-)

Solen er kommet frem her i området og der er forår udenfor :-)

2 kommentarer:

  1. Godt jeg ikke var taget i Rema 1000 så...jeg får spat af når der er så mange mennesker og man skal stå i kø alt for længe...
    Nilfisk er og bliver den bedste støvsuger i verden...vi har en i vækstedet, en i kælderen og en i stueetagen...den i værstedet vil jeg tro er omkring 20 år gammel...de andre to bliver brugt hver dag så det er ikke fordi de bliver skånet...vi har aldrig haft andet end Nilfisk...bortset fra en AEG som vres datter sugede vand op med da hun var lille...

    SvarSlet
  2. Kirsten - det er bestemt heller ikke mig at skal mose rundt mellem mange mennesker for at komme til det, jeg skal ha' og heller ikke at tilbringe lang tid i en kø - derfor tager jeg heller ikke på udsalg - vi havde slet ikke forestillet os, at der vil være så mange mennesker i Rema :-)
    Vi startede i sin tid med en Hoover støvsuger, den larmede helt vildt, så fik vi en AEG, som vi var glade for og som vi havde i mange år, men siden den, da har der været adskellige andre mærker gennem huset, så nu håber jeg, at denne kan tilfredsstille gemalens behov i mange år frem, måske helt til hjemmehælpen forlanger, at vi skal have en robot, hvis den som din kan holde i mere end 20 år ;-)

    SvarSlet