Søg i denne blog

mandag den 23. april 2012

Motion og mad

Det er så dejligt, når der er lavet motion - så hvorfor pokker er det så, så svært at komme afsted!!

I dag kom jeg afsted, jeg har ikke været der i 4 uger - uha hvor dumt :-(

Det gik nu over al forventning på både løbebånd og motionscykel - ikke fordi det går godt, men det går altså bedrer og det er jo dejligt :-)

Nu ved jeg jo, hvordan min hverdag skal se ud i lang tid fremover, så nu skal motionen køres ind som et fast punkt i kalenderen - for det gør noget godt ved mig og er en nødvendighed, hvis jeg vil drømme om at have det rimelig med slidgigten og opnå et vægttab.

Middagsmaden i dag var en rest pølsestykker ristet på panden sammen med lidt løg, lidt broccoli-stok skåret i fine skiver og tilsat en sjat kogte nudler, derover 6 æg pisket med en sjat mælk og vupti var der en dejlig fyldig æggekage a la Randi med dampede broccoli buketter og en stor håndfuld mini blommetomater.

Tunge skyer har nu skjult solen her i Himmerland og der småregner, så der er lige vejr til suppegryden, som gerne skal stå og simre på komfuret det meste af eftermiddagen.

1 kommentar:

  1. Motion er skønt og sundt. Jeg elsker gå og cykelture, og så synger det på sidste vers med dansen for denne sæson.
    Her har vi haft det herligste solskinsvejr de sidste par dage, men det er vist slut nu.

    SvarSlet