Søg i denne blog

mandag den 17. august 2015

Av av av .......


Måske du så mit smukke øre i sidste uge :) 


i dag kan du så se mit ømme øre - 
som altså heller ikke er særlig smukt
(beklager billedkvaliteten her på bloggen,
det er vist svært at se, hvor hævet, det var i aftes)

Det gik eller så fint med mine huller i ørerne, men så igår morges - ja da skal jeg da love for, der var en vis "spændig" i den ene øreflip - så øreringen måtte altså ud :( 

I dag er øreflippen heldigvis ikke helt så hævet og rød - så mon ikke jeg får styr på det igen - men det kan da godt være, jeg må ud og have lavet hullet på ny, for det ser ud, som det allerede er ved at lukke til igen :( 

Ja sådan kan det altså gå,
når en gammel mormor også vil ha' pynt i ørerne :/

2 kommentarer:

  1. Det var uheldigt. Håber det går bedre med øret nu og at Nana ikke er ramt af det samme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia - øreflippen har det fint igen, der er kun en lille bitte klump indeni, når den er væk, så kan jeg få lavet et nyt hul :)
      Nana's er heldigvis gået helt uproblematisk :)

      Slet