Søg i denne blog

torsdag den 31. oktober 2013

Hvilken herlig morgenstund



Ja, jeg er B-menneske og vil aldrig komme op og starte dagen med at bage boller, men datteren, hun er bestemt ikke B-menneske, så der blev sat dej til hævning i aftes og vupti var der nybagte boller til morgenmad - Herligt :)

Der er godt nok mange ting, der skal på plads - men det har sandelig også sine fordele - ta' nu f.eks. mine knager til viskestykker mm. -
i 15 år har jeg levet med denne løsning
Som altså ikke fungerede særlig godt
og derfor endte viskestykker mm gerne i en stak på radiatoren

Men VUPTI
nu kom der pludselig en løsning på det

Ingen tvivl om, at der skal en god portion tålmodighed til for alle, før vi får alt til at fungere tilfredsstillende, men det skal nok komme - vi skal bare tænke og gerne lidt anderledes :)



1 kommentar:

  1. Jeg er sikker på i finder ud af det hen af vejen...det bliver godt for jer alle tror jeg. Griner lidt af viskestykkerne...mon ikke vi alle kender noget der næsten er ligesom det...her er det ikk eviskestykkerne men kan da godt komme i tanke om flere ting der ligner...

    SvarSlet