Søg i denne blog

torsdag den 21. marts 2013

Bloglovin ?????

Uha det er altså ikke sjovt for mig, der bestemt ikke er stærk i det tekniske her på bloggen, når der sker noget nyt.

Nu ser jeg, der skrives om Bloglovin - og jeg aner ikke, hvad det er!

Jeg har forsøgt at læse mig til det, og har forstået, at det er et sted, hvor man kan samle sine blogge, som man gerne vil følge.
Så langt så godt - men for pokker skal jeg ikke have tilmeldt min blog i Bloglovin, for at læserne kan følge mig der ??????

Jeg tror sagtens, jeg kan finde ud af at tilmelde mig de blogge, jeg følger, men hvordan kan andre tilmelde sig min blog, hvis den ikke er tilmeldt Bloglovin???????

Hvad sker der, hvis jeg tilmelder den Bloglovin - forsvinder den så fra Google?????

Ja- jeg er altså en analfabet på det område og jeg er ikke så modig, at jeg bare prøver.

Hvad gør I andre????

6 kommentarer:

  1. Kære Randi ,,, jeg har fundet dig og sat dig ind på bloglovin......
    Jeg må indrømme jeg fatter heller ikke en meter af det hele,,,, Men du er fundet og jeg kan følge dig både der og her på PC.

    SvarSlet
  2. Tak Jonna - så må jeg arbejde videre med det :)

    SvarSlet
  3. Bloglovin er bare en "læser", ligesom fx. Feedly og Google Reader, som nu går på pension - altså et sted, hvor du samler alle de blogge du læser. Det kan du lige så nemt gøre i Bloggers egen "læser" på www.blogger.com, hvor du bare logger ind med din konto. Så ser du alle de blogge du har i din blogliste.

    SvarSlet
  4. Tak Dorit - så er jeg alligevel ikke helt tumpet, jeg kunne nemlig ikke helt se fidusen i Bloglovin, fordi jeg alligevel skal ind på blogger for at skrive i min blog og der læser jeg jo også de blogge, jeg følger.
    Nå men nu er jeg begge steder, og så kan de, der bruger Bloglovin måske bedre følge med i min blog :)

    SvarSlet
  5. Hvad jeg gør aner jeg ikke. Og jeg er ikke til nogen hjælp heller.
    Jeg har selvfølgelig, som Dorit skriver, Bloggers egen blogliste, men den bruger jeg aldrig. Fra Google Reader kan man læse alle indlæg, uden at åbne noget, det er let og overskueligt.
    Jeg venter og ser hvad der sker rundt omkring. Der er jo læææænge til de lukker ned.

    SvarSlet
  6. Jeg lige gået på bloglovin efter jeg hade læst jeres indlæg ,jeg kom der ind ved, at bruge e-mail og min adgangskode til facebook hele min blogliste er bleven lagt ind bloglovin.
    Kan du have en rigtig god påske

    SvarSlet