Søg i denne blog

fredag den 28. december 2012

Vi blev færdige til juleaften

Juleaften tilbragte vi med mine søstre og deres familier hos min mor - det var en rigtig hyggelig voksen-juleaften, med lækker julemiddag og pakkespil - hvor en af de humoristiske niecer havde fundet på en sjov pakke
ja- det er en leverpostejmad :)

Den ene svoger mener ikke, der har været juleaften, hvis ikke der er medaljer til kaffen, så min mor havde lavet 
Hjerte-medaljer

Gaver fik vi også - jeg fik en ny mobil - ja, en af den slags, der kaldes en smart-phone, så  nu skal der findes ud af, hvad den kan - den stod ikke på min ønskeseddel, men jeg er rigtig glad for den :-)
Jeg fik også et nyt ur, et fint Skagensur,  det havde jeg ønsket, for det er efterhånden en 3 mdr. siden det gamle holdt op med at gå. Så fik jeg nogle skåle og en deo, som jeg havde ønsket mig - dejlige ting.

Jeg fik med møje og besvær gjort de hjemmelavede julegaver færdig, men jeg glemte at tage et billede - men det er også noget, som jeg har lavet tidligere og lagt billeder ind af. Jeg havde strikket  3 sorte og 1 råhvid gæstehåndklæde, 3 par sorte og 1 par hvide grydelapper, hvor det dog endte med, at jeg ikke havde nok sort garn til det sidste par, men så havde jeg heldigvis 3 lilla strikkede karklude, som jeg kunne bruge i stedet.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar