Søg i denne blog

tirsdag den 7. august 2012

Cyper-veninder og børnebørn

Jeg har haft en god og travl weekend med pasning af børnebørn.
Datteren havde brug for at komme herhjem og være, så svigersønnen kunne få ro til at sove i dagtimerne i denne weekend.
Jeg tror sandelig også både hende og Emil nød det

Laura blev også passet her og det er noget, der passer Nana, hun ser virkelig op til sin store kusine :-)
Lørdag var vi til niecens fødseldag og Laura og mig hjalp hinanden med at lave et kort, vi lavede zine's - Laura synes det var rigtig sjovt, vi klippede tøj ud af reklamerne og billeder af niecen og fik det hele til at hænge sammen  som et lille blad - det blev heldigvis også godt modtaget :-)

Igår var jeg i Silkeborg - en tur jeg har glædet mig til længe.
Jeg kørte først til Randers og hentede Lisbeth, som jeg havde besøg af sidste år, og så fulgtes vi til Silkeborg, hvor vi skulle møde Lone, som vi "kun" kender fra cyperspace.
Det blev en fantastisk dejlig dag, vi har skrevet meget sammen og føler, at vi altid har kendt hinanden, men nu har vi også set hinanden i øjnene  og hørt hinandens stemmer.
Regnen styrtede ned da jeg kørte hjemmefra kl. 8.50 og det blev faktisk værrer jo nærmere jeg kom Randers, men da vi nærmede os Silkeborg klarede det op og vi kunne sidde udendørs og drikke kaffe.
Vi gik tur langs åen, nød synet af disse små ællinger, som blev passet godt på af mor and

Vi kiggede på sluserne

Og vi spiste frokost og drak igen kaffe på en restaurant - og vi snakkede, lyttede, snakkede og blev ved og ved - det var en utrolig dejlig oplevelse at mødes og det vil forhåbentlig blive til mange flere "vi ses" i fremtiden :-)
Jeg var hjemme igen kl. 18.45 - godt brugt, men på den rigtig gode måde.

I dag har jeg været hos frisøren og så går jeg og smånusser, det er vist det, der kaldes at lave ingenting - jeg nyder det :-)

3 kommentarer:

  1. Det lyder som I har haft en rigtig hyggelig dag.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. sikke en skøn dag du har haft ,,,,Det lyder som om i fik hyggesnakket til den helt store guldmedalje,,,

    SvarSlet