Søg i denne blog

søndag den 1. april 2012

Påskeposer

I år er det ikke påskeæg, men påskeposer børnebørnene har fået.
ærgerligt, at farverne ikke er så gode på billedet
De er rigtig grønne og bogstaverne knald gule.

Jeg har syet en stofpose til dem hver især, som der kom en hæklet kylling og noget påskeslik i.


Jeg broderede deres forbogstav med kædesting på posen. Tænk, jeg kan virkelig ikke huske, at jeg har broderet kædesting siden jeg gik i skole, og da jeg fik lavet en fejl, gik det da også galt, det endte med, at jeg fik en hel række trævlet op, inden jeg igen fik styr på stingene :-/


Laura og Nana har fået poserne i dag, for alle skal en masse de næste dage, så der vil ikke være tid til at ses, men i dag havde Nana været hos Laura og Karina, mens hendes far og mor var inde og se Hvidstensgruppen og de havde aftalt, at de alle skulle spise pizza til aften, så der hægtede vi os lige på.
Det var rigtig hyggeligt :-)




2 kommentarer:

  1. ....rigtig god ide du har lavet påskeposer til pigerne istedet for pap æg med slik ,
    poserne kan senere bruges som frugtposer i børnehaven.
    Mine børnebørn brugte frugtpose i deres børnehave...

    SvarSlet
  2. Søde påskeposer. Super god ide :)

    SvarSlet