Søg i denne blog

onsdag den 8. februar 2012

Ikke garn nok

Øv - jeg mangler lige at strikke indtagningen i det sidste raglanærme på cirkelinekjolen og så er der ikke mere garn :-(
Det er altså rigtig dumt, når nu det er et halvt år siden, jeg købte garnet. Jeg købte den mængde, der var angivet i opskriften, men jeg strikker jo heller ikke goblin, som der står, måske er det derfor, men på den anden side, så har jeg lavet en sort kant ved ærmerne, som efter opskriften skulle have været rød!
Jeg har egentlig lyst til lige at strikke et stykke sort i, men så bliver det jo ikke en "rigtig" cirkelinekjole, så nu venter vi lige og ser, om vi kan få et nøgle garn i morgen, når jeg alligevel skal med datteren til Randers.
Så nu vil jeg gå hen og finde rester fra mit grannystribes tæppe og begynde at hækle nogle "klatter" til nye sofapuder.

1 kommentar:

  1. Det var da rigtig æv med det garn. Håber du får held med din tur til Randers.

    SvarSlet