Søg i denne blog

lørdag den 10. september 2011

Det går op og det går ned

Der har været stille her på min bog den sidste uges tid - men det er ikke fordi det går stille af sig her på bakken.
Staun's ryg eller rettere ben er ikke blevet bedrer, tværtimod har det været slemt i ugens løb. Han var til kiropraktor og det gjorde det absolut ikke bedrer, smerten er flyttet fra ryggen og ned i benet og kiropraktoren sagde til ham, at det kunne også være en blodprop i benet, så vi blev meget forskrækket. Det vil sige, at Staun ikke blev mere forskrækket, end han kørte sin bil til mekanikeren i Aalborg og først da jeg hentede ham der, fortalte han om kiropraktorens besked, så mutter her, hun beordrede at ringe til lægen lige med det samme.
Lægen undersøgte benet grundigt og konkluderede at det ikke var en blodprop men en nerve, der er gået i klemme, og den har ikke haft godt af kiropraktorens behandling, så der er beordret ro og endnu flere smertestillende piller.
Alt det betyder, at jeg får lov at opleve, hvor meget Staun gør her hjemme. Vores problem lige nu er, at vi fyrer med træ og mine knæ har svært ved at klare, at jeg går og slæber med tunge træstykker, så vi må ty til hjælp fra vores børn - godt de bor så tæt på og er flinke til at hjælpe.
Jeg er igang med at bage en gulerodskage, for jeg skal på besøg hos min mormor i dag og så skal der kage med, og så skal der lige lægges et par coboybukser op for datteren.
For øjeblikket er der ikke gang i særlig meget kreativt, men jeg får hæklet nogle rækker på mit granny stribes tæppe. Min have gror efter i ukrudt, men det må vi klare, når engang vi er friske igen.
Heldigvis, så har mine knæ det lidt bedrer, det går fremad med at motionere og vægten falder, ikke meget men stille og roligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar