Søg i denne blog

torsdag den 2. marts 2017

Februar må siges at have budt på lidt af hvert

Det er da helt utroligt, at jeg ikke kan finde tid til skrive her på bloggen - men selv om jeg egentlig ikke synes, jeg har så meget at gøre, så har der alligevel været både det ene, andet og tredje og lidt til i den forløbne måned 😊

Host host host
Jeg har hostet og hostet og er stadig ikke helt ovre det, men det er da heldigvis på retur, men det har også stået på i 3 uger nu - og man bliver altså s.... træt af at hoste - værst har det været om natten, men jeg har  jo heldigvis den fordel, at jeg kan sove længe om morgenen, og det har jeg gjort - så mine formiddage er blevet meget korte eller ikke eksisterende.

"Mesteren" i bio
Åh ja hvad er det så, jeg har bedrevet ud over at hoste - jo, jeg har været i biografen og se "Mesteren" - det var en forpremiere, som vi fik tilbudt gennem biografklubben - jeg havde glædet mig, for den var slået stort op, men men jeg ved ikke helt, hvad jeg skal synes om den, men en ting er sikkert, Søren Malling spillede fantastisk godt.

Besøg og en "rund" fødselsdag
Vi har haft besøg af  et hold venner, som ikke har været her i flere år - ja det er det her med at tiden bare løber og det ikke har været muligt at finde et tidspunkt, hvor alle kan osv - men hyggeligt var det 😍

Vi har været til fødselsdag hos svogeren, der blev 70 år - det var en rigtig hyggelig dag🍷🍴🍰

Fastelavn
Der har været fastelavn - Laura og en veninde skulle bruge kyser, for de skulle være babyer - så jeg måtte have gang i symaskinen

 Nana stod model, for Laura var ikke hjemme - og tænk så har pigerne taget fejl af tidspunktet og kom vist aldrig i udklædningen 😕

Nana og Emil har også været til fastelavnsfest
Emil er meget sart med høje lyde og sidste år kunne han ikke li', når de slog til tønden, så han vil egentlig gerne blive hjemme fra børnehaven i år, men jeg fik lov at komme op i børnehaven, så vi kunne gå, hvis ikke han kunne li' det, men det gik bare rigtig godt, jeg fik en hyggelig time i børnehaven og næste år så ved vi, at Emil sagtens kan være med - han er jo ved at blive en stor dreng 4½ år er han jo.

Søndagstur til Løkken
Gemalen og mig har sørme da også været på "søndagstur" - ja, der var jo et fantastisk dejligt vejr i søndags, så vi lavede en kande kaffe, holdt ved en bager og kørte så en af gemalens "gamle" postruter op igennem Vendsyssel til Løkken - der var lidt blæst ude ved havet, så vi sad i bilen og fik vores kaffe.




Bagefter gik vi en lille tur i byen, kom forbi Bolcheriet og måtte lige have lidt med hjem til børnebørnene - de laver godt nok mange fine motiver i deres bolcher 😍



Så fortsatte vi turen ned til Saltum, hvor jeg var inde i en lækker lækker garnbutik, ikke efter garn men knapper - hold nu op, de havde ikke bare lækkert garn, men også mange fine knapper - det var vist godt, det var lige ved lukketid, ellers havde jeg da brugt hele formuen 😊
Gemalen havde bestilt bord til os på Fårup Skovhus, som havde tilbud på vinterbuffet i vinterferien, så der spiste vi os mætte og så gik turen hjem og vi nåede lige at komme ind af døren, så vi kunne se Arvingerne i TV.
Beklager meget, det gik vist lidt stærkt - datteren konstaterede lige, at det var altså fredag, der var solskin og tid til en "søndagstur" og det var jo X-faktor, vi nåede hjem til 😳😱

Møder i Socialdemokratiet
Jeg gør jo også indimellem lidt i det politiske, så jeg har været til "Dagligstuemøde" - en fantastisk måde at få nogle rigtig gode snakke på, det er vist et stort privilegium for vores partiforening, at der er et medlem, der vil og kan lægge stue til disse møder.
Jeg har også været til generalforsamling i partiforeningen og blev valgt ind i bestyrelsen - det er mange mange år siden, jeg har været aktiv i den henseende, men synes nu, jeg har overskud til det igen, og det er jo også med at komme lidt ud og følge med i hvad der foregår i samfundet, når man som mig er hjemmegående.

Aktionærmøde med underholdning
I aftes var vi til Aktionærmøde i Andelskassen, der blev serveret dejlig mad og afsluttet med en times underholdning af Allan Olsen - den mand er altid go' for en herlig bemærkning 😅

Hækleriet
det har der også været gang i, men det tager jeg lige i et indlæg for sig selv - så det her ikke bliver alt for langt.

Livsnyderen nyder livet 😍

Ingen kommentarer:

Send en kommentar