Søg i denne blog

søndag den 20. oktober 2013

Hæklerier - hund m.m. - udsigt, børnebørn, grønkål og livsglæde i forenelighed

Tiden løber, der er meget, vi skal nå - dejligt at venner og familie stadig hænger på :)

Min stue ligner et pulterkammer - for konen her, hun skal til at smide ud, og det er hun ikke meget for, men ryddes ud skal der altså - i stuen er der nemlig ikke plads til alt det, der er hevet ud af andre rum i huset.
Datteren får stress, når hun kigger ind, det duer ikke, hun har jo nok at gøre med at pakke hos sig selv - gemalen har ud over hjerteflimmer fået ondt i ryggen og er træt af ikke at kunne selv - så igang må jeg  altså lige straks :)

Der er møbler, der skal flyttes og møbler der skal samles, der trænger til en ordentlig omgang rengøring - men lige midt i det hele, ja så tog jeg på barselsvisit :)

Det har jeg sørme også ventet på en hel måned nu, men alligevel skulle jeg da lige have syet en knap i en hagesmæk og en tryklås i en suttesnor, inden der kunne pakkes ind - men så blev der også pakket ind



Der var en gravhund

Der var en barnevogns-snor

Der var suttesnore - ja der var to, men kun billede af den ene - den anden var i brune nuancer

og der var en hagesmæk

Jo jo midt i alt hurlumhejet her, har jeg fået produceret et og andet - det har været god afstresnings manøvre i en hektisk tid.

Hunden, den har været sjov, for den slags har jeg ikke lavet før - jeg har taget udgangspunkt i opskriften fra Panduro hobby - deres gravhund har ører, hale og tørklæde af stof, jeg vil have det hele hæklet, så jeg måtte kreere selv.

Nå ja - igår var der lørdag og der var besøg af børnebørnene
Der var lidt koldt, men luft skulle de ha'  Laura forsøgte at lære Nana at glide sidelæns nedad :)

Og før lørdag, da var der jo fredag - 
vejret var smuk og det var vores udsigt også

og grønkålene i vores køkkenhave

Nydes skal, hvad nydes kan
snart øges vores husbestand 
vi forbereder og glæder os :)

2 kommentarer:

  1. kære, hvor der er hjerterum er der husrum,
    jeg ønsker jer alle alt godt og pas godt på manden din ❤️

    SvarSlet
  2. Tak Jonna - for dine søde ord - du kan tro, jeg gør, hvad jeg kan for at passe på ham - men det er svært for ham, at acceptere, at han ikke kan så meget.

    SvarSlet