Søg i denne blog

fredag den 6. september 2013

Tomatpure og biograftur

Så har jeg lavet tomatpure - midt  i processen kom jeg i tanke om, at jeg har prøvet en gang for år tilbage og det dengang blev meget tyndt - så denne gang vil jeg koge det ind, så det blev tykt.
Det lykkedes også

En halv liter blev det til af 2 kg tomater 
og rigtig rigtig lang kogetid.
Så det skal være rigtig godt, når det kommer i brug, 
for jeg gør det igen.

Så er biografsæsonen startet. 
Jeg er i Biografklub Danmark sammen med min mor, søster og datter - det er nyt, at min datter er med, vi andre har været det i flere år - vi har endnu aldrig fået set alle filmene, men vi har tjent vores medlemsskab hjem.
Vi går helst i bio i nabobyen, hvor der er en dejlig biograf, som bliver drevet af frivillige, og der var vi i aftes.
Denne gang var gemalen og svogeren også med, for de vil også se "Spies og Glistrup".

Jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg synes om filmen - indholdsmæssig måske ikke det store, men nogle fantastiske skuespillere var det - men jeg blev da også klogere, for jeg har aldrig vidst, at der var så tætte relationer mellem Glistrup og Spies.

Efter filmen var vi alle til kaffe hos mor - det er nu så hyggeligt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar