Søg i denne blog

lørdag den 16. februar 2013

Lyst til nyt design

Her sidder jeg snottet og med tung hoved og kommer i tanke om, at jeg vil have ændret på designet af min blog - men hold nu op, hvor jeg mangler den tekniske forståelse :(

Nu har jeg da fået ændret farve og sat et billede ind i hovedet, men så vil min skrift type ikke, som jeg vil og nu blev jeg altså træt af at pangle rundt med det for i dag.

Kan nogen måske fortælle mig, hvordan jeg får skrigtypen ændret og en anden farve på selve siden, hvor indlæggene står - ja, så vil jeg blive glad :)

3 kommentarer:

  1. Tiden går hurtigt når man sætter sig ved computeren ... skrift type mm rettes under skabelon, tilpas, avanceret - du må allerede have været der forbi da du rettede farver til ... prøv dig frem man kan altid lade være med at gemme ...
    Go' fornøjelse

    SvarSlet
  2. Tak for tippet Merete, men det er der, jeg har været og der er godt nok blevet prøvet meget - jeg tror måske jeg har fundet grunden til at det ikke vil lykkes, det er noget med at jeg har valgt en skabelon - der står noget med at jeg skal have en gennemsigtig side - så jeg må arbejde videre, når der igen bliver tid til det.

    SvarSlet
  3. svært at forklare ,,,, jeg prøver mig også bare frem ,,,,, det lykkedes på min side
    www.jonnaipsen.blogspot.com
    pøj pøj det kal nok lykkedes dig :-)

    SvarSlet