Søg i denne blog

søndag den 25. november 2012

Lyspunkt i gråvejr

Forleden, da mine søstre var på besøg, fik jeg en buket liljer -


Nu er de sprunget ud og står her
 og lyser op på en søndag klædt i gråvejr

En rigtig søvnig søndag er det her hos os.
Vejret er rigtig gråt, det suser i træerne og vi er søvnige.
Gemalen var nemlig til teammøde på sin arbejde igår og det sluttede af med middag på en restaurant, og så var de vist lige omkring et par barer, før de fandt et sted, hvor de kunne holde ud at høre på musikken, og hvor de kunne sidde ned, drikke øl og diskutere verdens situationen - ja, det er jo ikke sådan at blive halvgammel og komme ud i nattelivet :-)
Jeg måtte ud i tågen og hente ham kl. 00.20 - der var en kollega, der skulle køres hjem og vi var hjemme på matriklen igen kl. 01.40.
Så vi har sovet længe i dag :-)

Jeg har fået stof og puder fundet frem

Nu har jeg bare lige fortrudt, at jeg ikke købte noget tittebånd til at sætte ind i kanterne på den her - så ved ikke lige, om jeg vil sy eller vente og købe bånd.

Ellers er der stadig gang i strikkepinde og hæklenåle her - men det er jo hemmelighedernes tid, så alt kan jo ikke vises frem :-)

2 kommentarer:

  1. vent. og sæt. tittebånd i ........ dejligt. du hentede. de. gæve gutter og kørtecdem hjem

    SvarSlet
  2. Hej Randi.
    Tak for din kommentar, den har jeg læst flere gange.
    Skønt med chauffør, så kan man rigtig slå sig løs i verdenssituationen ;o) Hvor har du købt det ternede stof henne, det er vel nok fint ??? Vent og sy tittebånd på, det gir lige det sidste lækre finish :o) Men kender godt til at være grebet og til at se tingene færdige, så selv venten på tittebånd kan lyde banalt, uden at være det ;o)

    SvarSlet