Søg i denne blog

lørdag den 27. oktober 2012

Kreative dage

Igår var jeg på heldagstur - jeg var i Fredericia til Kreative dage, sammen med Hanne, og det var rigtig hyggeligt.
Der er jo masser at kigge på, rigtig meget garn og patchworkstoffer, men også alt muligt andet hobbyrelateret. Der kan virkelig hentes inspiration til kreative sysler.

Det må være en eftertragtet messe både for besøgende og udstillere - der var rigtig mange besøgende, jeg stod i kø for at komme ind kl. 11.15 og tænk, der var også udstillere her fra Himmerlands-området, nemlig Bettekun - som har en dejlig garnbutik og netshop. Og så var Gavl-huset fra Haverslev  der, og de har da vist noget for enhver kreativ sjæl :-)
Om der skulle være flere tør jeg ikke sige, vi tror, at vi fik set det hele, men om vi gjorde, det vides ikke præcis, for vi havde udset os nogle stande, vi ville se, så vi kom lidt på kryds og tværs af det hele - og det er altså en meget stor messe.

Vi skulle bare snuse rundt og hygge os, men jeg gik nu også målrettet efter at få noget rødt garn med hjem, der skulle passe til nogle strømpebukser og det fandt jeg hos http://www.tantegroen.dk/  - nemlig  Den her  - det mærker bare helt utrolig blødt og lækkert.
Der ud over fik jeg købt mine første Knit Pro strikkepinde, ja jeg skriver mine første, for eftersom de bliver rost i høje toner, kan jeg forestille mig, at det går som med Clover hæklenålen, at jeg efterfølgende ikke tror, jeg kan bruge andet. Jeg måtte da også lige have en ny hæklenål, for jeg skal bruge nr. 5 til vesten, jeg skal igang med og sådan en havde jeg ikke, der stod clover på :-)

Det her blev det fysiske udbyttet af turen



2 kommentarer:

  1. Det lyder til i har været på en rigtig hyggelig tur og også noget med hjem.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  2. Dejlig beskrivelse hos dig af jeres skønne tur. Du kommer til at elske både pinde og nål.
    Glæder mig til at følge dit strik.

    SvarSlet