Søg i denne blog

søndag den 4. marts 2012

Dagen derpå :-)

Morgenhår, en kande kaffe og Cafe Hak i radioen - mon jeg så ikke snart kommer til mig selv igen, ovenpå en fantastisk dejlig dag med gamle skolekammerater og lærer - Et 50 års skolejubilæum, som helt sikkert vil blive husket med stor glæde af rigtig rigtig mange mennesker.

Det var rigtig sjovt at se alle de mennesker, der var mødt op.
Der var "Åben Hus" på skolen om eftermiddagen og der kom mange, som ikke skulle med til festen om aftenen, så jeg var bare rigtig glad for, at jeg tog på skolen fra start af.
Jeg har før været til "jubilæumsfester" med min årgang - det her var anderledes, fordi det jo var alle årgange og der var virkelig mennesker, som jeg ikke kunne genkende - sjovt at se de "store" = de elever, der var ældrer end os, da vi gik i skole :-)

Mine børn's barndomsvenner og skolekammerater, som kom og hilste på - et dagplejebarn, som jeg ikke har set i mange år kom også hen og sagde hej - nej hvor blev jeg altså glad - ja der blev krammet, hilst og vendt gamle minder i spandevis.

Det bedste var nu altså de gamle klassekammerater - hvor er det dejligt at mødes og få en snak om, hvor i livet vi er, og hvordan vi er kommet dertil, hygge og snakke snakke snakke  og pludselig føle os "lidt gamle" fordi musikken den var så høj :-)

Ja 11 timer's snak og fest, det er vist godt klaret af en på mere end 50, så afterparty på det lokale værthus, det måtte de unge ta' sig af :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar