Søg i denne blog

søndag den 31. juli 2011

Weekend med Nana

Vores datter skulle holde polterabend for veninden, så svigersønnen og barnebarnet blev forvist fra hjemmet, så de måtte sove her i nat.
De kom og spiste til aften og da klokken var rundet 20, gik svigersønnen op for at putte Nana, men han faldt selv i søvn og sov lige til han skulle op her til morgen.
Han arbejder i butik og de har søndagsåbent.
Nana skulle blive her til hendes mor kom til sig selv igen efter at have været i tøseselskab lige til den tidlige morgen.
Så vi havde fornøjelsen af at lege med hende i formiddag.
Vi har fået en fin lille dukkevogn foræret af vores svigerdatters mor og den fandt Staun frem i dag
Det kan nok være der blev kørt rundt og med morfar i hælene, for det kneb jo med at se over kalachen.
og morfar måtte da også lige redde barn og vogn ud af roserne :-)
Nu sover Nana til middag og det gør morfar også, så jeg har lige lidt tid for mig selv.
Hold da op, der regner nu, der har ellers bare været drøn varmt her i formiddag - men mon ikke det kan få alle de små tordenfluer væk.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om det har været en gylden stund med morfar og vogn og Nana

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dejligt ud, og der ER jo dejligt hos jer. Jeg syntes stadig jeg kan smage de supergode bønner du serverede for mig , uhm de var gode.
    Det er vist en længere historie at kommentere din blog. Noget med koder og Google konto nr. MM
    Eller måske jeg ikke kunne hit u a d ;)
    Knus og taak for en dejlig dag.

    SvarSlet