Søg i denne blog

torsdag den 7. juli 2011

Karen's sommerfugl

Skønt sommervejr der er i dag.
Jeg har nu tilbragt det meste af tiden indenøre, men lige om lidt, går jeg ud i haven og får hevet noget ukrudt op - det gror jo helt vildt i den her vejr.
I dag har jeg lavet agurke-relish, for der er masser af agurker i drivhuset lige nu og det skal udnyttes.
Jeg har lige siddet her foran computeren og hæklet en lille sommerfugl efter Karen Klarbæks opskrift http://karenklarbaeksverden.blogspot.com/2011/07/diy-hklet-sommerfugllige-her.html
Den blev ok, men jeg skal vist lige øve lidt, før jeg selv bliver tilfreds.
Nu er jeg igang med ryggen til Nana's trøje, men jeg kan se, at jeg skal have fat i et nøgle garn mere, for jeg har brugt mere end 1 nøgle til hver af forstykkerne og der skal også lommer på, der er købt 4 nøgler, det stod der i opskriften :-(
Screeningssamtalen gik godt igår, og jeg er nu indstillet til at starte på forløbet d. 15. august :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar