Søg i denne blog

fredag den 22. april 2016

Det går fremad og der er forår :)

Jeg er her endnu :)

For et par uger siden skrev jeg om problemerne med mit blodtryksmedicin, og at jeg havde fået ny medicin igen.

Langt om længe ser det ud til, at der er noget, der virker og jeg har det også bedre - så nu er der da håb for, at der også bliver noget mere energi igen.

Da jeg for 3 uger siden fik taget blodprøver viste kolesterol  og blodsukker tydeligt, at jeg havde slækket på kosten og motionen det sidste par måneder - føj for den, der skal godt nok ikke meget til før det kan blive galt :(

Nu har jeg igen været til kontrol og på bare 3 uger med styr på kosten, men stadig ingen motion, men dog en smule mere bevægelse i dagligdagen, så var tallene allerede bedre - jeg har også tabt et par kilo på de knap 3 uger - så det giver helt sikkert lyst til at fortsætte den gode kurs - jeg tænker, at en skønne dag, så må livsstilsændringen da blive til "gamle vaner", og det, der er "gamle vaner" i dag, forsvinde ud i den blå luft - så der ikke sker alle de tilbagefald!

Foråret er over os, selv om der var s.... koldt i vinden herude på bakketoppen i går, men bare det at stå op til blå himmel og et par solstråler, det hjælper med til at øge energien - så

Nyd vejret og dagen 
citrontræet har både 
gule og grønne citroner
blomster og nye skud 
og venter bare på temperaturer,
så det kan komme ud:) 



1 kommentar:

  1. Det giver ingen mening, at nye GODE vaner er noget svære at få etableret, end nye dårlige vaner. Den skag nye vaner bliver meget ket hængene sammen med de andre der gidt kan rejse.
    Vejrer her de sidste par dage, har været særdeles solridt og skænt. Desværre har jeg ikke haft mulighed for at være ude fær i dag, og nu ligger der et pænt lag hvidt sne.

    SvarSlet